Nyomdai vállalkozás 4 támogatási módja az ügyfélbázis kiépítéséhez

Nehéz időkben még fontosabb az, hogy a vállalkozása kitűnjön a tömegből. Az ügyfeleknek minden eddiginél nagyobb a választékuk mind az anyagok, mind a segédanyagok, mind a költségek tekintetében, de tudniuk kell azt is, hogy a pénzüket a megfelelő termékre vagy szolgáltatásra költik.
Ebben a blogban főként azzal kapcsolatban adunk néhány ötletet, hogy az ügyfelek hogyan és miért választják Önt a kedvenc beszállítójuknak – most és a jövőben is. Az Ön erőssége saját egyedi szakértelmében és tapasztalatában rejlik, és nem abban, hogy mennyire hasonlít másokhoz. Fedezze fel, hogyan mondja el a történetét.

1 - Az Ön korábbi munkája

Minden vállalkozás életéből rengeteg történet adódik, és ez az Önére is igaz. A potenciális ügyfelek szeretik látni, hogy mit csinált már Ön a többi ügyfelének, különösen, ha megoldott egy problémát, vagy ha valami igazán kreatív ötlettel állt elő. Szánjon időt arra, hogy megismeri a vállalat történetét és a már befejezett izgalmas projekteket. Keltse életre ezeket a történeteket a marketingjében és a weboldalán. Ezeket hívhatja „esettanulmányoknak”, „sikertörténeteknek” vagy „munkából vett példáknak", de ügyeljen, hogy könnyen megtaláljak azokat.

Egy jó esettanulmánynak tartalmaznia kell az egyes ügyfelek kezdeti céljait, azt, hogy hogyan közelített a munkához, és az eredményt is. Képek és az ügyfelektől származó idézetek, vélemények beillesztése ezekbe az ismertetésekbe elengedhetetlen ahhoz, hogy meggyőzőek legyenek.
Számos cikk foglalkozik a tökéletes esettanulmány elkészítésével. Szánjon időt egy kis kutatásra arról, hogy mit illesszen bele és hogyan alakítsa ki a szerkezetét.

2 - Az Ön története

Az emberek azoknak a vállalatoknak hisznek, amelyeknek történelmük és hagyományaik vannak. De még jobb, ha bemutatja nekik, hogy ugyanazt az üzleti etikát, ugyanazokat a célokat és ugyanazokat a módszereket alkalmazza, amelyeket ők is.
De ne beszéljen csak saját magáról és az eredményeiről. Foglalkozzon annak a közönségnek vagy iparágnak a megismerésével, amelyben terjeszkedni szeretne, majd öntse tapasztalatát egy történetbe, amelyhez potenciális ügyfelei kapcsolódhatnak. Ne feledje, hogy minden iparágnak és minden szektornak megvan a saját nyelve – így biztosra veheti, hogy az olvasók meg fogják érteni a célját, és nem fog csődöt mondani.
Most következzék néhány tipp arról, hogy hogyan mondja el vállalata történetét.

3 - Az Ön csapata

Az emberek szeretik az embereket. Nem számít, hogy milyen nagy vagy kicsi az Ön vállalkozása, fontos, hogy webhelyén láthatóvá tegye a csapatát – azokat, akik tartják a kapcsolatot az új ügyfelekkel. Az ügyfelek számára kényelmesebb, ha tudják, kivel tárgyalnak.
Készítse el csapata összes tagjának a profilját. Megadhatja, hogy milyen régen csatlakoztak a vállalathoz, mi a szakterületük, de ügyeljen, hogy egy kissé személyessé is tegye a bemutatást – ne az életrajzot ismételje meg. Az olvasó értékeli majd, ha a vállalkozása tagjairól olvashat és látja, hogy ők hogyan képviselik az Ön vállalatát és annak értékeit.

4 - Az Ön technológiája és termékei

Legyen büszke a technológiára, amelyet használ. Mondja el ügyfeleinek, milyen gépeket vagy eszközöket használ. Magyarázza el az eszközök előnyeit és azt, hogy miért éppen ezeket választotta: ez elősegíti, hogy az ügyfelek úgy érezzék, Ön valóban a terület szakértője, és bizonyíthatja nekik, hogy nagyon odafigyel a minőségre és a részletekre. Ha jól megalapozott, jó hírnevű márkákat használ, akkor kommunikációjában említse meg azokat.
Ne feledje, a technológiai részleteket egyszerűen kell elmagyarázni, különben az ügyfelek összezavarodnak, és így elveszítheti őket. Itt következik néhány valóban hasznos példa arra, hogy hogyan magyarázhatja el még hatásosabban a komplex ötleteket.

Ha marketing tevékenységében ezeket a taktikákat használja, akkor ügyfelei úgy hozhatnak döntéseket, hogy ismerik az Ön és vállalata tevékenységét. És ez remélhetőleg meggyőzi őket arról, hogy az Öné az igényeiknek legmegfelelőbb vállalat.